شركت نماد گستران نارون با استفاده از كاركنان كارآمد، متخصص و جوان و راه اندازی بخش خدمات پس از فروش در افزايش سطح كيفی و تنوع خدمات آن موفق گرديده سريع ترين و كاراترين سرويس و خدمات گارنتی را منطبق با پيشرفته ترين روش های شركتهای مشابه خارجی به خريداران كالاهای خود ارائه نمايد.

 

شرایط گارانتی محصولات ELM

•همراه داشتن کارت گارانتی جهت استفاده از مزایای گارانتی الزامی است.
•وظیفه حفظ و نگهداری کارت گارانتی بعهده مشتری بوده و المثنی صادر نمیگردد.
•تحویل و دریافت کالای معیوب به مرکز یا نمایندگی های خدمات به عهده صاحب کالا می باشد.
•مدت پاسخگویی دفاتر شهرستان 7 روز کاری و در تهران 5 روز کاری می باشد.
•در هنگام خرید، مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن ملحقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کارت گارانتی با سریال کالا می باشد.
•جابجایی، مخدوش یا پاره شدن کارت گارانتی یا هر یک از برچسب های سریال، هولوگرام،، بارکد، صدمات فیزیکی و عیوب ظاهری که در اثر ضربه، آتش، مواد شیمیایی، مایعات، نوسانات برق و استفاده نا صحیح و دستکاری افراد غیر مجاز ایجاد شوند موجب ابطال گارانتی می گردد و در صورتی که قابل تعمیر باشد، پس از پرداخت هزینه تعمیر توسط مشتری تعمیر می گردد.
•چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، قطعه به صاحب آن عودت داده شده و شرکت مسئولیتی در قبال قطعه فوق نخواهد داشت و قطعه در چرخه کالای خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.
•تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالا بعهده کارشناسان شرکت نماد گستران نارون خواهد بود.
•شرکت بر اساس تشخیص کارشناس خود، کالای تحت پوشش گارانتی را با استفاده از قطعات اصلی، تعمیر یا با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد درستی عملکرد قطعات تعمیر یا تعویض شده در مدت ضمانت، تا پایان مدت گارانتی دستگاه تضمین می شود.
•كالاهای آماده تحویل در صورت درخواست در حضور مشتری تست خواهد شد.
•در طول قرارداد گارانتی چنانچه کالای معیوب دیگر تولید نشود، کالای همردیف جایگزین و یا در قبال دریافت ما به التفاوت، کالایی با مدل بالاتر تحویل میگردد.
•صاحب قطعه یا نماینده او اعم از کارپرداز یا پیک موتوری و غیره در هنگام تحویل گرفتن قطعه موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی می باشند. در غیر این صورت پس از تحویل هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهده مرکز خدمات نمی باشد.
•مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال بعهده فرستنده می باشد و صدمات ناشی از بسته بندی نا صحیح بعهده فرستنده می باشد.